دانلود آهنگ جدید جواد احمدزاده به نام آرامش

Download New Song By Javad Ahmadzadeh Called Aramesh

متن آهنگ آرامش از جواد احمدزاده

جواد احمدزاده آرامش

آهنگ و تنظیم : پژمان کامرانی

ترانه : آنا صالحی

 1393/5/9

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

متن ترانه آهنگ آرامش از جواد احمدزاده

 

کنار تو حالم همیشه خوشه
یه دنیا رو میدی با عشقت به من
نباشی نمی فهمم آرامشو
تو امشب دلت رو به نامم بزن
یک وقتایی حس میکنم زندگیم
تو دریای چشمای تو جا شده
من اون ماهیم که همه عمرشو
واسه زندگی غرق دریا شده
واسه زندگی غرق دریا شده

همین خوبه اینجا کنار منی
همین خوبه با تو نفس میکشم 
کنار تو آرامشی با منه
که از این جهان ساده دست میکشم

دلم هر شبو با تو آرومه و
پر از دلخوشی میشه شب های من
تلاشم همینه که باور کنی 
فقط اسمته روی لب های من
چه ساده شدی باور زندگیم 
من از حس تو رو به آرامشم
از اون لحظه که پیشمی تا ابد
دارم تعم احساستو می چشم
دارم تعم احساستو می چشم

همین خوبه اینجا کنار منی
همین خوبه با تو نفس میکشم 
کنار تو آرامشی با منه
که از این جهان ساده دست میکشم