دانلود آهنگ جدید جواد احمدزاده به نام حرفی نیست

 Download New Song By Javad Ahmadzadeh Called Harfi Nist

متن آهنگ حرفی نیست از جواد احمدزاده

جواد احمدزاده حرفی نیست

آهنگ و ترانه : پژمان کامرانی

گیتار الکتریک : مسعود همایونی


میکس و مستر : شهریار علوی

 

 


دانلود با کیقیت 320


دانلود با کیقیت 128

 

متن ترانه حرفی نیست از جواد احمدزاده

 

مدتی رو که نبودی با خودم فکر کردم
این همه راه چجوری به خودم برگردم
مدتی که سرت گرم یکی جز من بود
تازه فهمیدم که به خودم بد کردم
اگه از چشم تو من بازندم حرفی نیست
تو دل من به آرزو میخندم حرفی نیست
تو که درگیر دل غافلتی
من که حرفامو زدم حرفی نیست
من که حرفامو زدم حرفی نیست
باورش سخته که چشمات همه دنیای منه
با تو باور میکنم عاشقی …
باورم میشه که حرفات با دلت یکی نبود
آخر قصه شده یکی بود یکی نبود
آخر قصه شده یکی بود یکی نبود
اگه از چشم تو من بازندم
تو دل من به آرزو میخندم
تو که درگیر دل
من که حرفامو زدم
اگه از چشم تو من بازندم حرفی نیست
تو دل من به آرزو میخندم حرفی نیست
تو که درگیر دل غافلتی
من که حرفامو زدم حرفی نیست
من که حرفامو زدم حرفی نیست