دانلود آهنگ جدید جواد احمدزاده به نام جدی نمیگیرم

 Download New Song By Javad Ahmadzadeh Called Jedi Nemigiram

متن آهنگ جدی نمیگیرم از جواد احمدزاده

جواد احمدزاده جدی نمیگیرم

ترانه سرا : پژمان کامرانی

آهنگساز : پژمان کامرانی

گیتار : کیان دارات

تنظیم میکس و مستر : شهریار علوی


 



 دانلود با کیقیت 320

 

دانلود با کیقیت 128

 

متن ترانه جدی نمیگیرم از جواد احمدزاده

 

دوست دارم های هر روزو
بی تو می میرم های مرموزو
حتی همین حرفای امروزو
گوش میکنم جدی نمیگیرم
حرفای تلخ بی سرانجام و
اینکه بخاطر تو اینجامو
هر جا بریو من همونجامو
گوش میکنم جدی نمیگیرم

من بعد تو جدی نمیگیرم
حرفای خوب مال تویه قصه س
این مرد خیلی وقته که تنهاست
از زندکی با خودشم خستس
من بعد تو جدی نمیگیرم
خسته شدم از این همه تکرار
من مرد رویاهای تو نیستم
دست از سر دنیای من بردار
دست از سر دنیای من بردار

تو سال ها میشه که بد کردی
من سیگارها خرج خودم کردم
تو راست میگفتی که مغرورم
من با تو که هیچ با خودم سردم
اینبار قلبم رو نشون کردی
با اون همه تیری که جنگی بود
تو خودکشی کردی نفهمیدی
من مردمو مرگ قشنکی بود

من بعد تو جدی نمیگیرم
حرفای خوب مال تویه قصه س
این مرد خیلی وقته که تنهاست
از زندکی با خودشم خستس
من بعد تو جدی نمیگیرم
خسته شدم از این همه تکرار
من مرد رویاهای تو نیستم
دست از سر دنیای من بردار
دست از سر دنیای من بردار